counter create hit

مطالب مرتبط:

اپل بزرگترین سازنده ساعت در جهان شد

شاید بسیاری اپل را برای گوشی های هوشمند آیفون بشناسند و فکر کنند بزرگترین و موفق ترین محصولی که این شرکت تکنولوژی آمریکایی تاکنون طراحی و تولید کرده، نیز همان گوشی های هوشمند آیفون است اما جالب است بدانید ...

توییتر ابزاری برای مخفی کاری

وبسایت سایبربان - امیرحسین شمس: آژانس امنیت ملی آمریکا از توییتر به عنوان ابزاری برای مخفی کاری خود استفاده می نماید و پیام های محرمانه خود را از طریق این بستر ارسال می کند.به گزارش اینگجت؛ بسیاری از نهاد ها و سازمان های جاسوسی از بستر های ساده برای ارت ...

مرگ مشکوک مرد صاحبخانه در نزاع با نوه مستاجر

مرگ مشکوک مرد صاحبخانه در نزاع با نوه مستاجر

ماموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر ظهر امروز در جریان مرگ مشکوک پیرمرد ۶۵ ساله در مغازه‌اش قرار گرفتند. به گزارش ایلنا، بلافاصله ماموران در محل حادثه حاضر و با جسد صاحب مغا ...

اطلاعیه جدید مرکز ماهر درباره حمله به سایت روزنامه ها

مرکز ماهر وزارت ارتباطات دو روز قبل اطلاعیه‌ای درباره حمله به سایت‌های خبری منتشر کرد و حالا این مرکز اطلاعیه جدیدی را درباره آن موضوع منتشر کرده و بخشهایی از آن را اصلاح کرده است.  این اطلاعیه شامل موارد زیر است :  •    ضعف امنیتی مورد سوءاستفاده قرار ...

احضار مدیران سامسونگ به دادستانی کل

احضار مدیران سامسونگ به دادستانی کل

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، محمدجواد حشمتی معاون حقوق عامه دادستان کل کشور با اعلام این خبر درباره اقدام این معاونت در خصوص اقدام اخیر شرکت سامسونگ در المپیک زمستانی 2018 اظهار کرد: با توجه به عذرخواهی صورت گرفته از سوی شرکت سامسونگ، پیگیری موضوع تقریبا ...

روش اسمز معکوس درتصفیه آب مصرفی چیست؟

روش اسمز معکوس درتصفیه آب مصرفی چیست؟

اسمز معکوس تمامی املاح مضر را از آب جدا کرده و آب با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد. روش اسمز معکوس به زبان ساده روشی است که در آن آب را از فیلتری عبور می دهند که این فیلتر فقط اجازه عبور مولکول های آب را می دهد پس در نتیجه تمامی آلودگی ها، نیترات ...

دغدغه های سلامت؛ دستمایه نوآوری شرکت های دانش بنیان

دغدغه های سلامت؛ دستمایه نوآوری شرکت های دانش بنیان

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار علمی ایرنا دانشگاه صنعتی امیرکبیر امروز و فردا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی میزبان دومین کنگره فناوری و نوآوری سلامت است. این کنگره در سه بخش اصلی برگزار می شود؛ بخش نمایشگاهی با حضور بیش از 50 شرکت دانش بنیان فعال در ...

موسسه رازی امکان تولید بهترین نوع واکسن آنفلوانزای انسانی را دارد

موسسه رازی امکان تولید بهترین نوع واکسن آنفلوانزای انسانی را دارد

به گزارش ایرنا، دکترمحمد مهدی گویا روز سه شنبه در همایش ملی آنفلوانزای فوق حاد پرندگان که در موسسه تحقیقاتی واکسن و سرم سازی رازی در کرج برگزار شد، افزود: هر میزان سرمایه گذاری در موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، صدها برابر سود نصیب کشور می کند. وی با اشاره ...

پرفروش ترین های ۲۰۱۷؛ اروپایی ها چه خودرویی می پسندند؟

پرفروش ترین های ۲۰۱۷؛ اروپایی ها چه خودرویی می پسندند؟

وب سایت فرادید: نگاهی به پرفروش ترین خودروهای قاره سبز در سال 2017 که عمده آنها در رتبه های اول تا بیستم را محصولات اروپایی تشکیل می دهند نشان می دهد هنوز هم اروپایی ها روی سلیقه خاص خود یعنی ترجیح سدان ها و هاچ بک ها به کراس اوورها پافشاری می کنند. ...

ایده اکونومیست برای شبکه ارتباطی نسل پنجم: ۵G را ملی کنیم

ماریه کریمی: بیش از سه دهه، شرایط و ضوابط مخابرات دست کم در کشورهای ثروتمند، تعاملی یک طرفه بود و بس؛ سیاست زدایی ها و خصوصی سازی های بیشتر به منظور پرورش و تقویت رقابت ها. به ...

سرمایه گذاری های جدید Alibaba

شرکت Alibaba، تصمیم دارد با سرمایه گذاری میلیارد دلاری به روی پروژه "استراتژی جدید خرده فروشی" که ترکیبی از سرویس‌های آنلاین و آفلاین است، کسب وکار خود را توسعه دهد. این شرکت چینی که غالب حوزه تجارت الکتریک کشور چین را ...

گوگل تبلیغات مزاحم را از امروز حذف می کند

گوگل تبلیغات مزاحم را از امروز حذف می کند

گوگل از امروز تبلیغات مزاحمی که ناگهانی روی صفحه اینترنتی کاربر ظاهر می شوند را حذف می کند. به گزارش مهر به نقل از میل آنلاین،  از امروز گوگل کروم مجهز به یک افزونه مسدود کننده تبلیغات می شود که اجازه نمی دهد تبلیغات آزاردهنده ناگهان روی صفحه ک ...

هواپیمای کاغذی که با گوشی کنترل می شود

هواپیمای کاغذی که با گوشی کنترل می شود

خبرگزاری مهر: یک شرکت تجاری هواپیمای کاغذی جذابی تولید کرده که می توان آن را با استفاده از یک برنامه تلفن همراه کنترل کرد. به گزارش انگجت، این هواپیما که دارت نام دارد طی دو هفته آینده روانه بازار می شود و در مدل های مختلف ب ...

با انتشار یک ویدیو از کانسپت نوکیا ۱۰ دوربین پنچ گانه آن رخ نشان داد [تماشا کنید]

مطلب با انتشار یک ویدیو از کانسپت نوکیا ۱۰ دوربین پنچ گانه آن رخ نشان داد [تماشا کنید] برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ طراحی نوکیا ۱۰ با انتشار یک ویدیو در یو ...

اتمام بازی پادشاه از مبارزان چهاردهم. پادشاه از مبارزان در نظر گرفته شده برای حرفه ای ها

بررسی بازی The King Of Fighters XIV، تخت پادشاهی مبارزین مختص حرفه ای ها

با دسترسی به کنسول های نسل جدید شاهد کاهش این نوع از هنرهای رزمی (مبارزه) ما عرضه عناوین صدر و بالا بردن بازی به جز مورتال کمبات با تاخیر نسبت به ظهر. نام شرکت SNK و شاید کمتر به گوش برخی از بازیکنان خورده چرا که این شرکت ژاپنی چند خود را حق رای دادن است که می تواند قلب میلیون ها نفر از بازیکنان که برای رسیدن به یکی از آنها یک سری از دفاع از خود پادشاه از مبارزان. SNK, منتشر شد, نسخه چهارم از ده های این بازی است که هنوز هم نام این سری به همان و طرفداران را به مبارزه در سبک و ثبت نام از این بازی به نام اما نمی چهاردهم مجموعه ای از پادشاهان جنگنده ارزش بازی کردن دارد ؟ سازنده:SNK ناشر: SNK پلتفرم : پلی استیشن ۴, پی سی پلت فرم نقد و بررسی : پلی استیشن ۴ نسخه اولیه این بازی در حال حاضر کلاسیک یکی از بهترین بازی مبارزه با. نزدیک به یک ربع قرن از صفحه نمایش از اولین سری بازی KOF جریان است در این سال SNK توانسته است به جهان بازی خودش را ذره ذره گسترده سازد. داستان بازی های KOF برخلاف دیگر بازی های رزمی داستان نسبتا غنی به شمار می رود که در ۲۵ سال پرورش یافته و برای دانستن کامل آن باید نگاهی به عناوین فرعی، انیمه های و مانگاهای ساخته شده بر اساس بازی و... داشت. بیش از ۵۰ کاراکتر در بازی های KOF حضور دارند که هریک پیشینه و داستان خاصی دارند و برخی از آنها از دل عناوین دیگر به سری KOF آمدند و ماندگار شدند. شکل گیری این سری برمی گردد به سیاست جالبی که مدیران SNK در پیش می گیرند و چهار سری از عناوین محبوب خود یعنی Art of Fighting، Fatal Fury، Psycho Soldier، Ikari Wrriors را با هم به نوعی ترکیب کند و دیگر عناوین خود مثل Metal Slug و یا Samurai Showdown را به علت عدم تجانس با این بازی های مبارزه ای شرقی وارد میدان نمی کند. ترکیب این ۴ بازی منجر به خلق عنوانی جدید با نام King Of Fighters می شود که تا به امروز ۴ آرک داستانی را از سر گذرانیده است. در ادامه راه ترکیب بازی های این کمپانی عنوان فوق هم ساخته شد که تمامی کاراکترها از همه بازی ها (حتی عنوان Metal Slug ) هم در آن حضور داشتند شاید بدانید که Orochi یک اسطوره شیطانی در اساطیر شرقی است (چیزی مثل دیو سپید یا اهریمن در افسانه های ما) و بارها در بازی های شرقی در قالب های مختلف نقش منفی از آن استفاده شده است. آغاز داستان سری Kof هم به این شخصیت برمی گردد که در انتهای داستان (این آرک در فواصل سال ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۸ میلادی رخ می دهد) توسط سه خاندان کشته می شود. خون اوروچی اما کماکان در بین برخی پیروان او وجود دارد و قدرت های ماورالطبیعه و البته شیطانی به آنها می دهد. ( برای طرفداران ایرانی که شاید بازی های رزمی را بیشتر با تکن بشناسند می توانید اینطور در نظر بگیرید که خون اوروچی در بازی Kof چیزی مثل ژن تاریک در بازی های Tekken است که در بین خاندان هیهاچی جریان دارد.) در سری Kof هر ساله مبارزاتی در شهر خیالی South Town رخ می دهد که هربار میراث این مبارزه به دست یک مبارز می افتد و دیگر مبارزین سعی در بردن مدال این رویداد را دارند. در خلال مسابقات اما هربار اتفاقاتی میفتد که داستان های فرعی مجموعه را تشکیل می دهد و شخصیت های مختلف را درگیر آن می سازد. شخصیت هایی که همانطور که گفته شد عمدتا از بازی های دیگر وارد این سری شدند و به صورت تیم های سه نفره در بازی KOF معرفی می شوند. جالب اینجاست که تیم مارکتینگ SNK برای جلب توجه مخاطبین غربی که کمتر با دیگر بازی های این شرکت شرقی آشنایی داشتند، نام این تیم های سه نفره را در نسخه های غربی به جای اسامی اصلی بازی آنها، هر سه نفر را تیم یک کشور معرفی می کند. البته این نکته امروزه که نام SNK در بازار غربی اسم و رسمی پیدا کرده نسبتا منسوخ شده و رگه هایی از آن باقی مانده است. سری فرعی با نام Maximum Impact توسط SNK ساخته شد که قصد ارایه داستان جدیدی در سری را داشت ولی به علت عدم موفقیت بعد از دو شماره خوشبختانه به کلی کنار گذاشته شد. آرک بعد بازی در بین سال های 1999 تا 2002 رخ می دهد و داستان گروهیست که افراد دارای قدرت های Orichi را کلون سازی می کنند و آرک بعدی که در بازی پیشین به اتمام رسید (یعنی سال 2013 و با نسخه سیزدهم) حکایت موجوداتی از دنیاهای دیگر بود که بازهم به دنبال انرژی و خون اوریچی وارد مبارزات شده بودند. نسخه جدید KOF در حقیقت سرآغاز آرک چهارمین این سری است و طبق سنت همیشگی SNK در بازی های آغازین هر آرک، داستان چندان خاصی را به گیمرها ارایه نمی دهد و صرفا به دادن چند سیگنال و خط داستانی در انتهای بازی اکتفا می کند تا اشتیاق را در گیمرها و طرفداران برای بازی های دیگر شعله ور سازد. در هر حال اینطور که به نظر می رسد در آرک جدید با کشته شدن BOSS نهایی بازی، ارواح شخصیت هایی که در گذشته این سری کشته شده بودند (مثل راگال از سری اول بازی و ASH که به تازگی در نسخه سیزدهم کشته شد) را آزاد می کند و آنها را زنده می کند. ادامه داستان هنوز به درستی مشخص نیست اما نقبی به گذشته سری زده و شخصیت هایی که سالهاست طرفداران حسرت حضورشان را در دنیای KOF دارند را دوباره به بدنه اصلی داستان بازی بازگردانده است (در سری KOF بر خلاف تکن که هیهاچی میشیما چندبار مثلا مرد ولی در اصل نمرد! این اتفاق کمتر میفتد و برخی کاراکترها در گذشته کشته شده اند و در هیچ خط داستانی دیگری تاکنون ظاهر نشدند.) طرفداران سالهاست که برای شماره سوم این بازی صبر کرده اند و موفقیت دو بازی جدید هر دو کمپانی، به شایعات برای ساخته شدن نسخه سوم را قوت بخشیده است. سری KOF رقیب اصلی و همیشگی سری محبوب دیگر بازی رزمی شرقی یعنی Street Fighter بوده و کل کل بین این دو بازی داستان های زیادی را پدید آورده است! گرچه آغاز حملات و کل کل از سوی SNK در بازی نخست KOF صورت گرفته (در نمای انتهای بازی BOSS نهایی بازی مجسمه هایی دارد که شامل افرادیست که به دست او کشته شده اند و Akuma که BOSS نهایی بازی Street fighter است، در بین آنها بود!) اما ادامه آن برای طرفداران جالب شده و هر دو کمپانی کاراکترهایی برای مسخره کردن شخصیت های یکدیگر ساخته اند که در این بین برخی از آنها طرفدار پیدا کردند و جزو مهره های اصلی در بدنه بازی شدند. همچنین دو بازی شاهکار رزمی Capcom vs SNK در طول این سالها به مثابه این کل کل ساخته شده که در بین طرفداران بازی های رزمی جایگاه بالایی دارد. تعداد زیاد کاراکترهای قابل بازی در KOF آن را به گزینه ای محبوب بین علاقه مندان ژانر بازی های رزمی تبدیل کرده حالا که با تاریخچه این سری تا حدودی آشنا شدید دست از سر این مقدمه نسبتا طولانی برداشته و به بررسی بازی جدید می پردازیم. اولین نکته مشهود در KOF 14 حضور ۵۰ کاراکتر قابل انتخاب در بازی است که در بین بازی های نسل جدید یک رقم نجومی به شمار می رود. ۵۰ کاراکتر با استایل مبارزه مختلف و منحصر به فرد خود که خوشبختانه هیچ کدام هم DLC نیستند و رسم مسخره و چپاول گرایانه کپکام برای بازی های خود را که نیمی از کاراکترها را به صورت پولی قرار می دهد، در بازی KOF مشاهده نمی شود. برخی از شخصیت ها بعد از وقفه ای ۱۰ ساله به سری بازگشته اند و همان طور که پیش تر گفته شد احتمال می رود تعداد شخصیت های بازگشته از سری های پیشین در نسخ بعدی بیشتر هم شود. برخی میان پرده های بازی صرفا گفتگو محور هستند و داستان بازی به این شکل پیش می رود 8 شخصیت DLC در نهایت وجود دارد که در بین ۵۰ کاراکتر حاضر در نسخه بازی چیزی نیست. از این ۸ شخصیت تاالان ۵ نفر به طرفداران عرضه شده و سه تا باقی مانده و جالب اینجاست که در بین این کاراکترها بازهم برخی شان از دل بازی های دیگر شرکت SNK به KOF آمده اند. مثل شخصیتی از دنیای بازی garou mark of the wolves که در سال عرضه اش(1999) بسیار خوش درخشید. اما دومین نکته مشهود در بازی برخلاف مورد اول توی ذوق می زند و به گرافیک تاریخ مصرف گذشته بازی برمی گردد. گرافیک بازی مثل عناوینی است که در اواخر عمر PS3 عرضه شد و اصلا در حد و اندازه کنسول های نسل جدید نیست. چیزی که شاید تازه واردین متوجه نشوند اینست که سری KOF اخیرا و بعد از سالیان سال مقاومت در برابر پیشرفت های گرافیکی، وارد مدلسازی شخصیت های سه بعدی در بازی های خود شده است و این اتفاق برای اولین بار در نسخه سیزدهم KOF رخ داد. نسخه ای که طراحی سه بعدی کاراکترهای آن به مذاق برخی طرفداران خوش نیامد ولی این بار مدلسازی ها بهتر صورت گرفته و تقریبا همگی از طراحی جدید و سه بعدی شدن کاراکترهای دوبعدی این سری راضی هستند. کمپانی SNK بودجه محدودی برای بازی داشته و این مساله را قبل از عرضه هم به طرفداران ذکر کرده بود و به نظر می رسد همین بودجه کم بیشترین ضربه را به مبحث گرافیکی بازی زده است. هرچند در نهایت نمی توان منکر رنگبندی بی نظیر بازی و انیمیشن های قابل توجه در حین اجرای حرکات ویژه شد و این موارد معدود به همراه آپدیت هایی که هرازگاهی توسط شرکت سازنده ارایه می شود توانسته ضعف گرافیکی را تا حدی بپوشاند. ضعفی که شاید در نگاه اول فاجعه آمیز به نظر برسد اما تجربه ثابت کرده که مبحث گرافیک در بازی های رزمی صرفا در چند ساعت اول مهم است و بعد از آن فقط گیم پلی است که حرف اول و آخر را می زند. گیم پلی در بازی های رزمی به دو دسته تقسیم می شود، بازی هایی با کنترل ساده تر و به اصطلاح برای گیمرهای نه چندان حرفه ای (Casulal Gamers) و برخی دیگر مختص گیمرهای حرفه ای بازی های رزمی عرضه می شود که دسته دوم عمدتا ساخت کشورهای شرقی است. نمونه مطرح تر آن ها در کشور خودمان به بازی Street Fighter برمی گردد اما بسیاری معتقدند که فرمول گیم پلی بازی های ساخته شده توسط SNK از جمله همین سری KOF بسیار حرفه ای تر و سریع تر است. بودجه محدود برخلاف گرافیک روی گیم پلی هیچ تاثیر منفی نداشته و نسخه چهاردهم بازی یکی از کامل ترین گیم پلی های این سری را در تاریخ خود داراست. میان پرده های پایانی هم عموما به سبک و سیاق طراحی انیمه هستند در هر نوبت می توان سه نفر از بین ۵۰ کاراکتر بازی را انتخاب کرد و با آنها مبارزات را شروع کرد و البته قابلیت تگ در این برخلاف عناوین دیگری مثل دراگون بال وجود ندارد و تا لحظه مرگ هر کاراکتر نمی توان از شخصیت های دیگر استفاده کرد و یا کمبوی ترکیبی با آنها ساخت اما در کمال تعجب این مورد با توجه به گیم پلی سریع بازی اصلا به چشم نمی آید! مبارزات سریع تر و هیجانی تر شده اند و نواری موسوم به Max Mode در بازی مثل سری های گذشته (سال 2002) قرار داده شده و نوار اعصاب خردکن overdrive نسخه سیزدهم به کلی کنار گذاشته شده است. نوار جدید با اینکه کارکردی شبیه به نسخه های کلاسیک سری دارد اما دارای تفاوت هاییست که آن را جذاب تر ساخته مثل سریع تر پر شدن و مدیریت درست آن با زدن ضربات و فنون هر مبارز.  ضمنا بعد از چندین بار پر شدن به حدی رسیده که یک حرکت Super Special می توان روی حریف پیاده کرد. این قابلیت برای اولین بار است که در سری Kof به چشم می خورد و برگرفته از بازی های جدید رزمی است ولی وجه تمایز آن در پیچیدگی گیم پلی بازی نمایان می شود. البته کمبوهای ساده تری نیز در کنترل بازی به کار رفته که اصطلاحا سیستم Rush نام دارد: با فشار دادن دکمه ی مربع و یا ضربدر به طور متوالی یک کمبوی معمولی روی حریف اجرا می شود که البته نسبت به حالت معمولی میزان ضربه ی بسیار کمتری را وارد می کند اما از هیچی بهتر است! اگر کسی روی دکمه ها و گیم پلی بازی تسلط داشته باشد می تواند با شروع یک کمبو و در نهایت پایان آن، مبارزه را به پایان برساند و یک ضرب حریف را در طی یک فرایند صد حرکتی شکست دهد. برای تسلط داشتن به مبحث گیم پلی سازندگان دو راه در پیش گیمرها گذاشته اند. یکی بخش کامل و موجه Training Mode که اصولی و گام به گام تمامی حرکات را می آموزد و دیگری ایجاد کردن همین بخش در محیط آنلاین که امر یادگیری را سریع تر و حرفه ای تر کرده است. بازی مانند دیگری عناوین رزمی شامل چندین بخش جانبی دیگر جز تمرین هم هست. حالت داستانی کات سین های زیادی ندارد و داستان عموما به شکل نقاشی های دوبعدی و رد و بدل شدن دیالوگ بین شخصیت ها روایت می شود که با انتخاب هر تیم به صورت جدا گاهی شاهد کات سین های کوتاه جدیدی در طول بازی خواهیم بود. Boss نهایی بازی در این بخش یک نبرد نفسگیر را به ارمغان میاورد که شکست دادنش با هر تیم چالشی برای گیمرهای حتی حرفه ای ایجاد می کند. جدا از بخش داستانی KOF شامل بخش های رایجی مثل Time Attack و Survival Mode نیز هست که هر دوی آنها با گذشت مدت زمان بازی شما سخت تر و سخت تر می شوند به طوری که بعد از مبارزه بیستم به بعد هوش مصنوعی بازی، نحوه مبارزه شما را تا حد زیادی شناسایی می کند و سعی می کند دمار از روزگار شما در بیاورد. بخش صداگذاری و موسیقی در سری KOF همیشه قوی عمل کرده و حال و هیجان بازی را حفظ می کند. نسخه چهاردهم هم از این قاعده مستثنی نبوده و ساوندتراک های به یادماندنی از عناوین قبلی برای نسخه جدید بازسازی شده اند که قطعا برای طرفداران خوشایند خواهد بود. بازی King Of Fighter XIV سرآغاز جدیدی برای شروع آرک داستانی چهارم این سری به شمار می رود و موفقیت نسبی آن باعث شده که SNK به فکر بازسازی عناوین مشهور دیگری از ساخته های قبلی خود مثل Samurai Showdown بیفتد و احتمالا Capcom VS SNK 3 را نیز در دستور کار هر دو کمپانی قرار دهد. به گرافیک بازی نگاه نکنید و اگر در بازی های رزمی مهارت دارید و یا دوست دارید مهارت پیدا کنید، عناوین ساده تری مثل Dead Or Alive، تکن و مورتال کمبات را فراموش کرده و King Of Fighters را امتحان کنید، شاید شما پادشاه مبارزین بعدی در مسابقات باشید.